Stora killen

Halloj,
I fredags var Malte på sitt första besök hos tandläkaren!
 
 
 
Det gick jättebra och han var så duktig.
 
Tänk att mammas lilla kille börjar bli så stor! Blöjfri är han också. Snart får man väl börja planera för studenten…hihi…
 
Jag har naturligtvis blivit förkyld, så vi får se om det blir något intervallpass denna vecka.
 
Till helgen kommer min bror med familj och hälsar på, supermysigt! KusinVitaminerna får träffas igen!
 
Nä, nu har jag haft fm full av ”måsten” nu lägger jag mig och vilar en stund.
 
Kram
Kommentera

