Bubbarsbo

Hej mina fina,

Allt tog ju naturligtvis längre tid än jag räknat med förra helgen. Ingen tapetsering hanns med, men sängarna är monterade, så på lördag sover vi kvar ☺
Jag målade nästan hela relaxavdelningen, men det ska målas ett lager till i helgen. 
Denna gång följer Malte med och även Sigge, mysigt värre. 
Svärföräldrarna följer också med så får svärfar hjälpa hill och bära lite. Jag ska fortfarande vara försiktig med att bära möbler.
Ska försöka hinna packa upp så mycket som möjligt ☺
Jag är så ofantligt lycklig över vårt Bubbarsbo 💖💖💖
Snart helg!
Kram
Kommentera

