1:a advent

God morgon,

Här har det ekar lite tomt, men jag mår bra. Livet tuffar på och livspusslet ska lösas med allt vad det innebär.

Förra helgen var jag på en helt fantastisk kurs-helg; Personlig och medial utveckling.Ska också gå en härlig meditationscirkel i januari. Det är själens tid nu. Vem är jag? Vad vill jag? Tror att den själsliga resan tillhör att jag blir äldre. 

Jag är inte lika lättflörtad av livet längre. Jag vill ha mera kvalitet i allt jag gör och i alla som jag släpper in i mitt liv.

Jag hyllar mig själv och min kvinnlighet. Jag brottas med min viktuppgång genom att försöka inse att jag duger som jag är. Svår nöt att knäcka så jag förstår att viktuppgången inte är en slump. Allt har en mening.

Idag tänder vi det första ljuset. Namaste.

Kommentera

