2:a advent

På väg hem efter en mysig helg i älskade Bubbarsbo. Det är alltid med lite vemod i hjärtat jag åker därifrån. Det är en plats för själen att få ro ❤

Snart en ny vecka i Livets karusell och måsten. Hämta, lämna, arbeta, simskola mm.

En dag i taget. Väl hemma i Sollentuna så blir det också mysigt. Jag är så lyckligt lottad som har min härliga familj. 

Familjemässigt, så lever jag min dröm 😍 

På det personliga planet har jag ännu inte hittat rätt. Jag utvecklas hela tiden. Fokus just nu är att hitta ett arbete som ger mig tillfredsställelse. Jag drömmar om att utbilda mig till beteendevetare, en dag så… 🤗

Ha en fin 2:a advent 💕💕

Kommentera

