Snart mys

Åh på lördag ska Maken ta ut mig på äventyr med övernattning. Vi smygfirar min kommande födelsedag.

Det känns som om det var en evighet sedan som det bara var han och jag.  Jag vet inte vad eller vart vi ska göra-/vara. Jag vet bara att jag ska packa träningskläder, bekväma kläder för lunch på stan sedan även middagskläder samt en nattväska.

Bildresultat för överraskning

Malte ska vara med sin älskade storasyster och dom kommer att ha det supermysigt! eventuellt kommer även storebror att vara med – dubbelmys!

Ha en fin dag,
Kram

Kommentera

