Ekorrhjulet

Jag vill uppleva mer av Livet!

Det är säkert naturligt att sådana tankar dyker upp efter ett dödsfall…

Det känns som om varje dag är en repris från gårdagen. Man klivet upp trött. Lämnar Malte på skolan. Åker till jobbet. Åker hem från jobbet. Hämtar Malte på skolan. Lagar mat. Tar hand om disken. Tvättar. Lägger Malte. Lite tv. Lägga sig. (Naturligtvis delar jag och Maken på allt)

OCH så börjar allt om nästa dag igen…och igen…och igen…och igen.

Denna årstid är iofs väldigt tråkig i mina ögon. Händer inte mycket.

Vet inte vad jag egentligen vill med detta inlägg. Pysa lite frustration bara. Att skriva av mig har alltid varit viktigt för mig, enda sedan jag var liten.

Trevlig kväll!

Kommentera

