Lördag 

Varit febrig och hängig i några dagar. 

Idag ångest. Svårt att förklara känslan.

Rastlös men ändå handlingsförlamad. Ingen energi. Trött. Känner mig ledsen. Jag är ju en ”doer” så detta tillstånd är oerhört frustrerande. 

Jag vill ha tillbaka Mig. Den glada Cecilia. Känns som Livet springer ifrån mig medans jag sitter fast. 

Vad enkelt om jag visste vad som spökar. Om jag visste svaren på mina frågor. Då kunde jag åtminstone agera, men jag vet inte svaren och kan inte agera. 

(Bild lånad från google.se)

Kommentera

