Time out….

Hej mina fina,

Då blev det vinter igen! Tyckte nyss att jag kände lukten av våren…

Åh vad jag önskar att jag kunde skriva att allt är toppen och att jag sprudlar av energi! Att jag kunde skriva om mina härliga träningspass! Att jag kunde skriva att vi vunnit flera miljoner, så att jag hade förmånen att välja hur mina dagar skulle se ut.

Att vi hade en ekonomisk möjlighet att kunna ta en ”time-out” för att lista ut vad det är jag egentlige vill arbeta med. Att ta en paus från arbetslivets alla måsten. Att få styra min egen vardag.

Jag hade en sådan ”time-out” 2005-2006. Då genomgick jag också en kraftig livskris. Det var en fantastisk frihet, privilegium och känsla att få den tiden. Att ha utrymme till reflektion och bearbetning. Det gör ont när knoppar brister heter det ju, och visst ligger det en sanning i det.

17098320_1248552651907262_3999115053530703990_n

 

Kommentera

