Livet

Livet tuffar på, även om det skaver och gör lite ont av olika anledningar…

Var till Söderhamn i helgen och tömde det sista i mammas hus samt att vi installerade hennes sambo i sin nya lägenhet. Vi packade upp nästan allt och det är en väldigt trevlig lägenhet. Det finns väldigt mycket mamma där trots att hon är borta ❤ ❤

På Mallorca hade jag energi. I Söderhamn hade jag energi. Kommer hem till vardagen, energin är borta och jag är åter igen så sjukligt trött. Minst sagt tröttsamt.

Vi håller ju på att göra om Maltes rum. Han hade ett likadant rum bredvid sitt rum, som vi nu har tagit bort väggen emellan. Ja inte vi, utan Makens snickarkompis Pelle. Målaren gör sin sista strykning av målarfärg idag, så ikväll ska jag städa hans rum för att vi imorgon börjar att flytta in möblerna igen. Det ska bli såååå skönt!

Malte har ett utrymme i vardagsrummet med sina saker, så nu när det blir tomt där så ska jag äntligen få göra iordning en större matplats där 🙂 Perfekt när vi blir många kring middagsbordet, som vi ibland blir när alla samlas!

Detta har jag hittat på Furniturebox.se för endast 4995 kr!

100-22-102066_1

Sedan en snygg taklampa 🙂

Kram!

Kommentera

