Tungt

Livet känns just nu ganska tungt. Jag hittar ingen balans hur jag ska hantera min sorg efter mamma. 

Vardagen pockar på med allt vad det innebär. Jag får svälja min sorg och ta hand om det som måste tas om hand.

Och på det, så åker jag på ett gallstensanfall. Vilket är den värsta fysiska smärta jag någonsin upplevt. Är livrädd att jag ska få ett till anfall.

Hur jag mår? Fördjävligt skulle jag säga.

Sorgen? Finns inte utrymme för den just nu. Den ligger inombords och skaver hela tiden. 

Dr Phil skulle fråga: How does  it work for you? Inte alls skulle jag svara, inte alls 😢

Kommentera

